marți, 28 mai 2013

Laura maria la 3 ani si 10 lunite

Azi , eu, Laura Maria in varsta de 3 ani si 10 lunite sunt o frumusete de fetita, in convalescenta dupa o raceala, caci dupa ce m-am dus la gradinita am inceput sa racesc in fiecare luna, chiar si de 2 ori pe luna, insa asa este in primul an de gradinita.
In rest ce sa va mai spun despre mine : merg la gimnastica aerobica, invat engleza la gradinita, in general am diferite activitati si ma simt tare bine, insa nu pot renunta la marea mea pasiune alergatul non-stop .
Mai nou imi place tare mult calculatorul, si , desi nu stiu sa scriu si sa citesc avand in vedere varsta , totusi apas fara oprire pe tastatura , mai si sterg cate un fisier , insa sunt sigura ca mama nu se supara foarte rau si de aceea cum il prind deschis, cum incep sa navighez !
Cu mancarea stau asa si asa , oricum foarte bine nu am mancat decat cand eram sugar, asa ca desi am disperat pe toata familia cu mofturile , totusi am inceput sa mai mananc cate ceva. In rest pup pe toata lumea si o sa va mai tin la curent cu obiceiurile mele zilnice.

Un comentariu:

  1. Azi, 17.02.2016 , eu, Laura Maria sunt o fetita dulcica foc de 6 ani si 7 luni si sunt eleva in clasa 0. Imi place la scoala , insa mai mult iubesc joaca, m-as juca si in somn daca as putea! Imi place sa colorez, sa modelez plastilina, orice numia creatie sa fie!
    As mai avea o mare pasiune, pe care de altfel am avut-o de cand am inceput sa merg si anume alergatul non-stop si as vrea la vara sa ma urc in copac.Sper sa mi se indeplineasca visul!

    RăspundețiȘtergere